Известие

Collapse
No announcement yet.

Гадно тропане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз не мога да разбера карето с какво се държи към колелото това ми е малко тъмна Индия ,там има ли нещо което воже да се стяга защото към мотора гайките са натегнати и е перфектно

    Comment


    • #32
      Проблема е открит.
      Отпред съм с VW джанти като едната от Голф другата от Пасат(имах едни 14-ки зимни и тея джанти, та викам защо да не ги сложа и да си спестя търсенето на зимни 13). Та джантата от голфа не опира в диска където трябва и остава около мм луфт между него и местата където джантата трябва да легне върху него. Следователно диска мърда напред и назад опирайки в болтовете в двете посоки и подрънква. Решенията които ми идват на ум са 2 - търся джанта като от другата страна или ще се стругова на тая централния отвор.

      Следователно, ако някой случайно има джанта от Пасат B3 ето такава: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...r_20080215.jpg може спокойно да ми пише(за препоръчване ако е от Пловдив)

      Другия вариант е, ако някой има някакви железни джанти 14 които стават на 33-ката и са на промоционална цена(пусти студентски живот...) също може да ми пише.

      Comment


      • #33
        Колега, имам стоманени джанти 4х98 със зимни гуми. 25 лева бройката (джанта+гума).
        Оригинални Алфа Ромео са от 145.
        0889893277 - Митко.
        Даже днес мога да ги донеса в Пловдив.
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
          Аз не мога да разбера карето с какво се държи към колелото това ми е малко тъмна Индия ,там има ли нещо което воже да се стяга защото към мотора гайките са натегнати и е перфектно
          хванато си е за полуоската, която е хваната пък с голямата гайка на главината ... после се избива леко

          Иначе аз имам две железни 13ки за без пари, ако има нещо - лс ... да не го обръщаме на пазар тука.
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • #35
            Така, малко развитие. След като първоначално се предадох в борбата с проблема, направих втори опит след обилен обяд. Размених двете предни джанти(гумите са без посока, та не е проблем) и тази проблемната я стегнах с по-голям ключ малко по-стабилно и О ЧУДО! джантата легна идеално и плътно до диска, както и другата от отсрещната страна. Та този проблем е решен, благодаря ви искренно за помощта отново Подрънкването спря, но остана едно почукване, което вече явно си е от карето(почнах вече да го чувам как трака не само на леви, а и на десни завои). Чувам го и като върна рязко газта на първа и втора, без да изключвам от скорост.

            На колегата Speeder благодаря за предложението, ще се замисля, понеже задните ми са летни.

            Kris и на теб благодаря за предложението за джантите, но 13-ки имам 5 броя, просто ми е прекалено ниска с тях колата

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от McNicko Покажи съобщение
              Така, малко развитие. След като първоначално се предадох в борбата с проблема, направих втори опит след обилен обяд. Размених двете предни джанти(гумите са без посока, та не е проблем) и тази проблемната я стегнах с по-голям ключ малко по-стабилно и О ЧУДО! джантата легна идеално и плътно до диска, както и другата от отсрещната страна. Та този проблем е решен, благодаря ви искренно за помощта отново Подрънкването спря, но остана едно почукване, което вече явно си е от карето(почнах вече да го чувам как трака не само на леви, а и на десни завои). Чувам го и като върна рязко газта на първа и втора, без да изключвам от скорост.

              На колегата Speeder благодаря за предложението, ще се замисля, понеже задните ми са летни.

              Kris и на теб благодаря за предложението за джантите, но 13-ки имам 5 броя, просто ми е прекалено ниска с тях колата
              И все пак височината на колата не зависи от цолажа само. Ако не сложиш 185/60/14 или май беше 195/50/15 няма да имаш верен километраж. А височината от оста до периферията на гумата си е все една и съща

              Comment


              • #37
                Е тя не зависи само от цолажа, а и от размера на гумите, както и най-вече окачването, но най-лесно малко височина се печели с по-високи гуми. В момента съм с 185/70/14, вярно че не показва съвсем вярно на 100% но разликата е минимална. Другия факт е, че колата ми стандартно е с 13-ки, а не 14 или 15 мисля 165/70/13 беше заводския размер. Та общо взето не ми пречи особено факта че километража не е 100% верен.

                Comment


                • #38
                  с 215/40/16 също ще имаш 100% верен скоростомер .. помисли си
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                    с 215/40/16 също ще имаш 100% верен скоростомер .. помисли си
                    Е, не писах за тоя размер щото вече ще си на джанта само . А и гумите са скъпи, а дупките - мнооооого

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                      с 215/40/16 също ще имаш 100% верен скоростомер .. помисли си
                      То само това му липсва на хайванчето Ще бързам да си намеря такива даже преди да сменя карето, че да съм сигурен в разпадането му Пък и с тая силно изразена липса на хидравлика, паркирането ще е просто удоволствие

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
                        Аз не мога да разбера карето с какво се държи към колелото това ми е малко тъмна Индия ,там има ли нещо което воже да се стяга защото към мотора гайките са натегнати и е перфектно

                        Като погледнеш колелото отвънка има на оста една голяма гайка,която се стяга с глух ключ 36.Тя стяга карето към главината.Като се охлаби тая гайка,се охлабва и лагера и от там се явява луфт в колелото.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #42
                          Аз го проверих това на всичките колела са смачкани тея гайки и нямат мърдане !
                          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                          Comment


                          • #43
                            Мдам и тук идва въпроса, първо има ли някавка специална тактика при развиването или и тук важи принципа - напъваш с дълга тръба и се надяваш гайката да се развие преди да се огъне търбата или въртока на ключа?

                            И могат ли после пак да се ползват тея гайки?

                            Питам, понеже след няколко дни(да спре да вали) ми предстои смяна на карето(днес ми го донесоха).

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от McNicko Покажи съобщение
                              Мдам и тук идва въпроса, първо има ли някавка специална тактика при развиването или и тук важи принципа - напъваш с дълга тръба и се надяваш гайката да се развие преди да се огъне търбата или въртока на ключа?

                              И могат ли после пак да се ползват тея гайки?

                              Питам, понеже след няколко дни(да спре да вали) ми предстои смяна на карето(днес ми го донесоха).
                              Ами желателно е с един секач внимателно да изправиш гайката и после напън. А ако после сложиш нова гайка трябва да внимаваш с натягането, докато старата вече е маркирана

                              Comment


                              • #45
                                Благодаря, ще се боря значи по този начин с проблема, а гайката после ще си е старата най-вероятно(ако взимам нова, ще преброя първо броя на резбите преди да сваля старата)

                                Сега остава да ида да дам някой друг лев за "камък" 36

                                Comment

                                Working...
                                X